“ACT Azərbaycan” “Omnibus” layihəsini təqdim etdi.

“Omnibus” adlı layihə eyni zamanda bir neçə şirkətin iştirak etdiyi kəmiyyət tədqiqat növüdür. Layihənin özəlliyi budur ki, şirkətlər marketinq araşdırmaları üçün ayırdıqları  vaxta və büdcəyə qənaət edirlər. Belə ki, “Omnibus” layihəsinə qoşulan istənilən şirkət daha az vaxta və ucuz qiymətə biznesini inkişaf etdirə biləcək nəticələri əldə edə bilər. 

Daha ətraflı məlumat üçün aşağıdakı linkə və ya əlavədəki təqdimata daxil ola bilərsiniz :

https://goo.gl/ikW7U2 Frame.az

Bir cavab yazın

error: Mətndən istifadə etmək qadağandır!
%d bloqqer bunu bəyənir: