Azercell sosial mediada da liderdir!

Şirkət yenidən “Socially Devoted” sertifikatına layiq görülüb

Ölkədə sosial şəbəkələr üzərindən və onlayn rejimdə ilk müştəri xidmətləri təqdim edən “Azercell Telekom” MMC yüksəkxidmətsəviyyəsinivəpeşəkarlığını bir daha sübut edib. 2018-ci ilin birinci rübündərəsmi Facebook səhifəsindəistifadəçilərin verdiyi sualların 100%-nioperativşəkildəcavablandırdığınagörəbeynəlxalq “Socialbakers” şirkətitərəfindən “SociallyDevoted” sertifikatınalayiqgörülüb. Bu nailiyyəti daha da təqdirəlayiq edən məqam Azercell-in rəsmi Facebook səhifəsində 440 000-dən artıq izləyici sayıdır və bu rəqəm böyümə dinamikasına malikdir. Şirkət Twitter sosial şəbəkəsində də abunəçilərinin bütün suallarını cavablandıraraq, bu göstərici ilə növbəti dəfə digər mobil operatorları geridə qoyub.

ŞirkətinTwitter, İnstagramrəsmisəhifələridaxilolmaqlasosialşəbəkələrdə toplam 600 000-ə yaxınistifadəçisi var. Onlar 24/7 rejimindəyüksəkkeyfiyyətlixidmətdən yararlana bilir və 6 fərqlisosialşəbəkənin imkanlarından istifadəedirlər. Azercell-in tətbiq etdiyi yeniliklər, tarif və kampaniyalar, keçirilən sosial layihələr və xidmətlər haqqında ən son xəbərləri almaqla yanaşı sosialşəbəkələrüzərindənşirkətləəlaqəquranabunəçiən qısa zamanda ehtiyacı olan məlumatı əldə edir, müraciətinin həllini tapır.

Qeyd edək ki, “Socialbakers” (http://www.socialbakers.com) dünyada sosial şəbəkələrin monitorinqini apararaq, 75 ölkədən çox olan minlərlə abunəçiyə xidmət göstərir. Şirkət müştəri suallarının cavablandırılması səviyyəsi üzrə yüksək göstəriciyə imza atan şirkətləri mükafatla təltif edir.

Frame.az

 

 

Bir cavab yazın

error: Mətndən istifadə etmək qadağandır!
%d bloqqer bunu bəyənir: