Azərbaycanda ilk ”Marketinq Sammit”i keçiriləcək
İxrac potensialından düzgün istifadə etmək, dövlətin yaratmış olduğu şəraitdən səmərəli yararlanmaq və xarici bazarlarda sağlam mövqe tutmaq bu gün hər bir sahibkar üçün çox vacibdir. Bəs bu zaman nələrə diqqət etmək, hansı standartları tətbiq etmək lazımdır? Bundan başqa ixrac siyasətinin düzgün strateji planlamasının aparılması, marka siyasətinin daha doğru və sağlam qurulması kimi aktual mövzular da meydana gəlməkdədir.
Bütün bunları nəzərə alaraq 23 Dekabr 2017-ci il tarixində AzMarketinq MMC-nin təşkilatçılığı ilə “Made in Azerbaijan” brendinin inkişafına həsr olunacaq birinci “Marketinq Sammiti” təşkil olunacaqdır. Sammitin Məqsədi qlobal marketinq ilə lokal marketinqi sintez edib Qlokal Effekt yaratmaq, dövlətin strateji yol xəritəsinin əsas cizgilərinə uyğun olaraq «Made in Azerbaijan» brendinin formalaşdırılması imkanlarının müzakirəsinin aparılmasıdır. Sammitdə Azərbaycan və Türkiyədən qatılacaq spikerlərin real, praktik mövzular əsasında fikirləri səslənəcəkdir. 200 nəfərdən çox qonağın, 2 ölkədən 6 spikerin qatılacağı birinci “Marketinq Sammiti” Azərbaycanda marketinq sektorunda dövlətin ixrac siyasətinə, strateji yol xəritəsinə istiqamətlənmiş ilk layihə kimi tarixə düşəcək və strateji yol xəritəsinə uyğun olaraq qarşıdakı illərdə də təşkil olunmaqda davam edəcəkdir. Sammit haqqında geniş məlumatı www.marketingsummit.az internet saytından və sammit üçün yaradılmış https://www.facebook.com/marketinqsammiti/ facebook səhifəsindən əldə etmək mümkündür.
Ölkəmizdə belə bir qlobal layihənin keçirilməsində Azərbaycandan Azpromo, Yelload, Vitam, Comunikal, Wplus vip service, BrandMAPAz, AzDigital, Türkiyə tərəfdən isə BrandMAPTr, BrandSuite, Orient Dünya Poligrafi kimi qurumlar da təşkilat komitəsi ilə yol yoldaşı olmuşdur. Onların da belə bir tədbirdə yer alması “Made in Azerbaijan” siyasətinə olan dəstəyi və ölkəmizdə sağlam marketinq və menecment strukturunun qurulması üçün atmış olduğu addımlardandır.
Təşkilat komitəsi ümid edir və inanır ki, qarşıdakı illərdə Azərbaycanın biznes mühitində markalaşma, brend siyasəti, marketinq kommunikasiyaları istiqamətində yerli sahibkarlarımızla sinerji effektinə nail olaraq milli iqtisadiyyatımızın inkişafına hər zaman birlikdə tövhə verəcək.
Frame.az